Klachten

Ben je niet tevreden over de hulp die je ontvangt van Eleos? Dan kun je een klacht indienen. Een klacht zien we als een kans om onze hulp te verbeteren.

Je kunt op verschillende manieren een klacht indienen

Aan de rechterkant van deze pagina vind je de volledige informatie over onze klachtenprocedure en de formulier die je eventueel nodig hebt voor het doorgeven van een klacht. Of je geeft je klacht door via het onderstaande formulier.

Zo dien je een klacht in bij ons in

Stuur een e-mail met jouw klacht en je contactgegevens naar klachten@eleos.nl. Of bel onze klachtenfunctionaris op telefoonnummer 088-892 10 12. Onze klachtenfunctionaris is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Of geef je klacht door via het klachtenformulier. De klachtenfunctionaris kan je ook de contactgegevens geven van de externe klachtenfunctionaris.

Wanneer je niet tevreden bent met onze klachtenafhandeling

Je kunt dan contact opnemen met de externe klachtencommissie. Stuur dan een e-mail met je contactgegevens naar externeklachtencommissie@eleos.nl.

Klachtenformulier

Heb je een klacht? Dan horen wij dat graag. Geef je klacht gerust aan ons door via het formulier.